لشگری:

بعد از المپیک هنور شکستی نداشتم/به دنبال مدال جهانی هستم

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن گفت: خوشبختانه بعد از بازی های المپیک در هر مسابقه ای شرکت کردم موفق بودم وهنوز شکستی در کارنامه ام ثبت نشده است.

احسان لشگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی همه حریفان را شکست دادم و در دیدار نهایی به دلیل آسیب دیدگی شدید با نظر پزشکان روی تشک حاضر نشدم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی ها در صحبت های خود اظهار می کنند که من از ادامه رقابتهای انتخابی کناره گیری کردم که باید عرض کنم  قرار بود در دیدار نهایی مقابل اسماعیل نجاتیان کشتی بگیرم که وی را درصبح رقابتها شکست داده بودم ضمن آنکه بانظرپزشک مسابقات و تائید کادر فنی روی تشک حاضر نشدم.

دارنده 3 مدال طلای آسیا در مورد وضعیت فعلی خود اظهار داشت: حدود دو هفته استراحت کردم و به لطف خدا مصدومیتم تا اندازه زیادی برطرف شده است ، هم اکنون که اردوی تیم ملی شروع شده قصد دارم کم کم با انجام تمرینات سبک خود را به شرایط ایده آل نزدیک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2013 امیدوار است گفت: بعد از المپیک علاوه بر رقابتهای لیگ هر کجا که کادر فنی صلاح دید کشتی گرفتم و خوشبختانه در هیچ مسابقه ای هم مغلوب نشدم،نه تنها به نظر خودم بلکه به اعتقاد اکثر کارشناسان عملکرد خوبی در این مدت داشتم و هر چند همیشه تابع نظر و تصمیم کار فنی بوده و هستم اما فکر می کنم توانسته باشم نظر آنها را به خود جلب کرده باشم.

آزاد کار وزن 84 کیلو گرم با بیان این که در مسابقات جهانی 2013 به دنبال کسب مدال است خاطرنشان کرد:در رقابتهای جهانی 2010 خیلی راحت ازرسیدن به مدال محروم شدم و هرچند در بازی های المپیک 2012 روی سکوی سوم قرار گرفتم و تا اندازه ای ناکامی ام را جبران کردم اما در مسابقان جهانی بوداپست به دنبال کسب اولین مدال جهانی ام هستم تا آن خاطره تلخ را نیزبه فراموشی بسپارم./آق
برچسب ها: لشگری ، المپیک ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار