رودهن/

وزیر مسکن و راه و شهرسازی قول اختصاص زمین داده است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : شرکت عمران و شخص وزیر مسکن و راه و شهرسازی در جهت تهیه و دستور تهیه زمین برای این مکانها طی چند مرتبطه ملاقات با ایشان و نگارش نامه ای ای در این رابطه ایشان پاسخ مثبت در این زمینه دادند که جای تشکردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما در تلاش هستیم تا به موازات پیشرفت و توسعه شهر پردیس با وجود واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در این منطقه و افزایش جمعیت در بخش بومهن مکانهای فرهنگی مذهبی و دینی را توسعه دهیم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به احداث حوزه علمیه خواهران در شهر پردیس تصریح کرد :هم اکنون در فاز چهار پردیس حوزه علمیه خواهران احداث شده است و با 100 نفرطلبه فعالیت خود را انجام می دهد .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن اضافه کرد :خوشبختانه ما توانستیم از شورای عالی حوزه علمیه قم مجوز حوزه علمیه برادران را هم گرفته ایم که این موضوع قدم بسیار مهم فرهنگی دینی و اعتقادی بود که انشاا... تلاش می کنیم که حوزه علمیه برادران را هم از اول مهر ماه در منطقه دایر کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی بیان کرد :به موازات تاسیس این مراکز دینی تلاش می کنیم که این مکانها و حوزه ها و پایگاههای آنها را نیز فعال کنیم با توسعه جامعه شهری باید هم مساجد و هم حسنیه ها و حوزه های علمیه هم توسعه پیدا کنند بخش هایی که مربوط به ما هست این هدف را دنبال می کنیم و بخشی هم که مربوط به آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان است تلاش می شود تا با همکاری فرماندار و بخشدار هاو شهردارها ی محترم این اهداف محقق شوند.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن در خاتمه اظهار داشت :شرکت عمران و شخص وزیر محترم مسکن و راه و شهرسازی در جهت تهیه و دستور تهیه زمین برای این مکانها طی چند مرتبطه ملاقات با ایشان و نگارش نامه ای ای در این رابطه ایشان پاسخ مثبت در این زمینه دادند که جای تشکردارد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.