همدان/

جلسات شورای شهر علنی است

عضو چهارمین شورای اسلامی شهر همدان گفت: جلسات شورای شهر طبق قانون علنی برگزار می‌شوند و اصناف باید در جلساتی که مربوط به آنها است، شرکت کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمد تبریزی شامگاه شنبه در اجلاس ماهانه مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه حضور و حمایت اصناف از کاندیداهای شورای شهر مطلعی برای تأثیرگذاری در اداره امور شهری بود، اظهار داشت: کار شورای شهر را با برگزاری جلسات به صورت منظم و مرتب شروع کردیم.

وی ادامه داد: به همه وعده‌هایی که در موقع انتخابات به اصناف دادیم و قبول کردیم پایبند هستیم و آن شعارها فقط برای گرفتن رأی نبود.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه اغلب منتخبین شورای شهر چهارم همدان در یک‌سری از اهداف و شعارها مشترک هستند، تصریح کرد: یکی از این اهداف رسیدگی به امور اصناف است، چراکه گردش مالی شهر به دست اصناف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز واحدهای تجاری در همدان مانند کلانشهرها نیست، افزود: آسان‌سازی ساخت و ساز، تعدیل قیمت‌ها براساس منطقه‌ای و ساخت مجتمع‌های چندمنظوره را در شورای شهر انجام خواهیم داد.

تبریزی به ساماندهی مجوزهای فعالیت واحدهای صنفی اشاره کرد و یادآور شد: اصناف باید از ما مطالبه پیگیری مسائل در شورای شهر را بخواهند و مجوز واحدهای صنفی دارای مشکل باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار را در شورای شهر آغاز کردیم، ابراز داشت: انتخاب شهرداری قوی، بومی و مورد توافق بزرگان و مردم شهر را در دستورکار قرار دادیم.
برچسب ها: همدان ، شورای شهر ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.