مسابقه نماز در آیینه قرآن در استان خراسان رضوی

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، از برگزاری مسابقه نماز در آیینه قرآن در این استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین امر اله سبحانی نیا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین مسابقه نماز در آیینه قران در استان خراسان رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان، به منظور توسعه فرهنگ نماز و قرآن برگزار می شود. 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مسابقه نماز در آیینه قرآن با تفسیر آیه به آیه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به صورت چند رسانه ای همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است. 
دبیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با اشاره به نحوه ی اجرای این مسابقه گفت: هر روز دو آیه از آیات نماز به ترتیب از ابتدای قرآن مجید تفسیر و در پایان دو سوال طرح خواهد شد. 
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.SafireSobh.com و پاسخ به سوالات تفسیر دو آیه در هر روز در مسابقه نماز در آیینه قرآن شرکت کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا با تاکید بر این موضوع گفت: افرادی که نتوانند درس های روز قبل را ملاحظه و در مسابقه آن روز شرکت کنند می توانند از سوی مسابقه نماز در آیینه قرآن در مسابقه روزهای قبل نیز شرکت نمایند.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات این طرح افزود: در پایان ماه مبارک رمضان به 30 نفر از برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد./ف
برچسب ها: مسابقه ، نماز ، ایینه ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار