سيدي رکني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، مطرح کرد

حماسه حضور يکپارچه مردم ايران در تيرماه 78 براي دفاع از ولايت فقيه

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب گفت: حماسه 23 تير 78 نشان داد که مردم ايران اسلامي در حمايت از رهبر و مقتداي خود تا پاي جان ايستاده‌اند و توطئه‌هاي استکبار جهاني نمي‌تواند خدشه‌اي در استراتژي حضور يکپارچه و جانانه مردم براي دفاع از ولايت فقيه، ايجاد کند.

"سيد علي سيدي رکني" دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حماسه 23 تير که به دفع غائله و فتنه 18 تير 78 منجر شد، گفت: هر توفيقي که در طول تاريخ پر برکت انقلاب اسلامي حاصل شده است، بر مبناي استراتژي حضور مردم بوده است.

وي ادامه داد: در همه اشارت‌هاي مقام عظماي ولايت و فراخوان‌هايي که در نظام اسلامي صورت مي‌گيرد، مردم ايران بر مبناي استراتژي حضور، به پيشبرد آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي و دفع شر دشمنان، کمک مي‌کنند.

دبيرکل جبهه اصلوگرايان اصلاح طلب تصريح کرد: حماسه 23 تير 78 نشان داد که مردم ايران اسلامي در حمايت از رهبر و مقتداي خود تا پاي جان ايستاده‌اند و توطئه‌هاي استکبار جهاني نمي‌تواند خدشه‌اي در استراتژي حضور يکپارچه و جانانه مردم براي دفاع از ولايت فقيه ايجاد کند.

سيدي رکني در پايان خاطر نشان کرد: مردم ايران اسلامي، تبعيت از مقام معظم رهبري را به مثابه اطاعت از نايب امام زمان (عج) تلقي مي‌کنند؛ بنابراين طبيعي است که هر صداي مخالف با ولايت را با حضور خود خاموش مي‌کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رکنی ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار