مازندران /

حضور بیش از 70 بازیکن مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور

در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بیش از 70 بازیکن مازندرانی در 16 تیم لیگ برتری فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با توجه به اینکه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال 20 تیر را آخرین مهلت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری بیان کرد تاکنون برخی از بازیکنان مازندرانی با باشگاه های مورد علاقه خود قرارداد و برخی با باشگاه تمدید قرارداد و برخی نیز در شرف عهد قرارداد جدید با باشگاه مربوطه خود هستند.

با توجه به اینکه بازیکنان این امکان را می دهند تا شاید تاریخ نقل و انتقالات توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تمدید شود، به فکر پشنهادهای جدید از سوی باشگاه ها برای حضور در تیم مربوطه هستند.

بازیکنان فوتبال مازندرانی که در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با تیم های مختلف قرارداد امضا کردند، که تیم های پرسپولیس تهران، صبای قم، سپاهان اصفهان و سایپا کرج از بیشترین بازیکنان فوتبال مازندرانی بهره می ببرند.

امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، میثم حسینی، محمد عباس زاده، هادی نوروزی، مهرداد اولادی و محسن بنگر با پرسپولیس تهران، حنیف عمران زاده، فرهاد مجیدی با استقلال تهران، رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، شهاب گردان و محمد رضا خلعتبری با سپاهان اصفهان، فرشید طالبی و میثم بائو با تراکتورسازی تبریز، روح الله عرب و اویس کرد جهان با ذوب آهن اصفهان،اسماعیل صمدی و محمد احمد زاده و مهرداد اولادی،فریبرز گرامی با ملوان بندر انزلی،حامد فلاح زاده،رضا خالقی فر،میرهانی هاشمی،رامین رضائیان،علی علی پور با راه آهن تهران،کیانوش رحمتی،مجید ایوبی، کریم اسلامی و حامد شیری با سایپا کرج،مرتضی پورعلی،حمیدرضا فرزانه و حامد رمضانی،مجید هوتن،سعید صادقی و مسعود حقجو با صبای قم،مهدی خیری با استقلال خوزستان، محمود پور اسدالله،محمد گرجی و حمید رضا فرزانه با پیکان قزوین،میلاد جهانی و مجتبی ترشیز با مس کرمان،امید خلیلی و مهدی نعمتی فجر سپاسی شیراز، حسین حسینی با داماش گیلان و ..... به عنوان بازیکنان فوتبال مازندرانی هستند که تاکنون با تیم های خود در فصل جاری قرارداد امضا کردند.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از دوم مرداد با حضور 16 تیم آغاز می شود./س

برچسب ها: بازیکن ، فوتبال ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.