دزدی كودكانه و خنده دار يك نوجوان آمریکایی از بانك!

با ورود اين دزد خردسال به بانك سيستم‌هاي هشداردهنده به كار افتادند و شركت پشتيباني بانك از طريق دوربين‌هاي مدار بسته متوجه سرقت شد و بلافاصله پس از نخستين تماس با پليس، ماموران به محل شتافتند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يك پسر نوجوان با ديدن فيلم‌هاي مهيج تلويزيوني هوس سرقت از بانك به سرش زد.به گزارش پليس اين سرقت كودكانه در ساعت 3 بامداد با كمترين تجهيزات انجام شد. اين سارق 12 ساله با يك تكه آجر، شيشه در بسته بانك را شكست و وارد شد.

اين پسربچه حتي دوچرخه‌اش را مخفي نكرده بود و همانجا جلوي در رها كرد تا پس از سرقت با آن فرار كند.با ورود اين دزد خردسال به بانك سيستم‌هاي هشداردهنده به كار افتادند و شركت پشتيباني بانك از طريق دوربين‌هاي مدار بسته متوجه سرقت شد و بلافاصله پس از نخستين تماس با پليس، ماموران به محل شتافتند.

با ورود ماموران به بانك اين دزد ناشي كه جيب‌هايش را پر از پول خرد و اسكناس‌هاي جامانده در كشوي صندوقدار كرده بود با ديدن پليس كمي هراسان شد و به دنبال راهي براي فرار گشت اما وقتي تعداد زيادي از ماموران را ديد به آساني و بدون مقاومت تسليم شد.در آن سحرگاه پليس كه با اين صحنه عجيب و خنده‌دار روبه‌رو شده بود، سارق خردسال را دستگير كرد و او را به خانه‌شان برد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار