زنجان/

پرداخت 800 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 800 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصغر پناهی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل حمایتی ارائه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند نسبت به ارائه خدمات به مددجویان اقدام می‌کند، تصریح کرد: ارائه خدمات هدفمند موجب توانمندسازی مددجویان و همچنین رسیدگی بهتر به مشکلات آنها می‌شود.

پناهی با بیان اینکه یکی از انواع خدمات هدفمند کمیته امداد پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان است، اضافه کرد: این نوع وام‌ها با هدف حل مشکل مددجویان در بحث تحصیلی، فرهنگی، مسکن، درمانی و ... پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 800 میلیون ریال وام کارگشایی به 92 مددجوی کمیته امداد استان زنجان پرداخت شد، تصریح کرد: این وام‌ها با در نظر گرفتن مشکلات مختلفی که مددجویان داشتند، به آنها پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه به سایر سرفصل‌های خدماتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: در رویکرد جدید کمیته امداد بحث توانمندسازی خانواده‌ها مطرح است، و اغلب خدمات به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن مشکلات مددجویان ارائه می‌شود.
برچسب ها: زنجان ، مددجو ، کارگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.