رئیس سابق شورای عالی امنیت ملی اسرائیل : اقدام نظامی تل آویو علیه سوریه امری ضروری است

" گیورا ایلاند" رئیس سابق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی به اقدام نظامی از سوی تل آویو بر ضد خاک سوریه را امری لازم، موجه و ضروری خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الحیات؛ وی که با یکی از شبکه های تلویزیونی این رژیم صحبت می کرد ضمن منکر نشدن خبرهای مربوط به حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به انبار مهمات ارتش سوریه در شهر لاذقیه گفت: تل آویو قادر است به اهداف بسیاری در داخل خاک سوریه حمله کند اما در این میان ترجیح می دهیم اگر قرار است حمله ای هم انجام گیرد این حمله اهداف بسیار مهمی را در بر بگیرد.
وی در این گفت وگو اهداف بسیار مهم از نظر رژیم صهیونیستی را  موشک های یاخونت روسیه دانست که درصورتی که به دست گروه های تند رو برسد این امر خطری بالقوه برای تل آویو به شمار خواهد آمد.
وی در خصوص انفجار انبار مهمات در شهر ساحلی لاذقیه سوریه هم گفت: این حملات به صورت بسیار مطالعه شده و به صورت بسیار دقیق انجام می گیرند و به گونه ای حملات انجام می گیرند که هیچ کس متوجه هم نشود در نزاع داخلی سوریه ما دخالتی داریم.
وی افزود؛ اگر به صورت دقیق این ماجرا را پی گیری کنید متوجه خواهید شد حملات به صورتی انجام گرفتند که هیچ سندی برضد تل آویو به دست نیاید حتی خود دولت سوریه هم تاکنون نتوانسته بفهمد این حملات چگونه و از سوی چه شخص یا گروهی انجام گرفتند.
وی در این باره افزود؛ دولت سوریه هنوز نمی داند آیا این حملات به انبار موشک های یاخونت روسیه با استفاده از موشک انجام گرفته یا با کمک جنگنده بوده یا از طریق ناوهای جنگی انجام شد.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار