رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

درخواست جامعه زينب(س) براي ديدار با رئيس جمهور منتخب/ برگزاري جلسه هم‌انديشي با همسران روساي جمهور کشور

قائم مقام جامعه اسلامی زينب(س) از درخواست اين جامعه برای دیدار با رئيس جمهور منتخب و نيز برگزاري جلسه هم‌اندیشی با همسران روسای جمهور کشور خبر داد.

"معصومه رضایی" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح فعالیت‌های جامعه زینب(س) اظهار داشت: جامعه زینب(س) یک تشکیلات عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که همواره که در زمینه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازد.

قائم مقام جامعه زینب(س) اظهار داشت: ما در ایام ماه مبارک رمضان در مناطق گوناگون کلاس‌های تفسیر قرآن برگزار می‌کنیم و در بخش فرهنگی کمیته‌هایی تشکیل شده که در سیاست‌گذاری‌های فرهنگی مشارکت داریم.

رضایی در ارتباط با فعالیت‌های سیاسی این تشکل بیان کرد: بعد از 22 خرداد به همراه جبهه اعتدال‌گرایان ملاقاتی با آیت‌الله هاشمی داشتیم که در این جلسه از وی درخواست کردیم تا در تفسیر رجال سیاسی مساعدت کرده و بحث رجال سیاسی را در رابطه با حضور زنان در عرصه ریاست جمهوری و مباحث دیگر برطرف کند.

وی در ادامه افزود: همچنین با احزاب زنان اصولگرا و ائتلاف بزرگ زنان و دیگر فعالان زن در عرصه‌های سیاسی که جامعه زینب(س) در آن حضور داشت جلسه‌ای برگزار شد.

رضایی با اشاره به بازنگری برنامه 5 ساله توسعه گفت: در کمیته‌هایی که حجت‌الاسلام و‌المسلمین روحانی در زمان انتخابات برای رسیدگی به مسائل و مشکلات زنان تشکیل داده بود، جامعه زینب(س) حضور فعال داشته و برنامه پنج ساله توسعه را مورد بازنگری قرار دادیم.

قائم مقام جامعه اسلامی زینب(س) به تقاضای دیدار با "آیت الله هاشمی" و "حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی" اشاره کرد و گفت: به طور همزمان تقاضای دیدار خود با آیت الله هاشمی و حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی را داشته‌ایم که به زودی این دیدارها برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: ما همچنین در نظر داریم جلسه هم‌اندیشی با همسران روسای جمهور کشور برگزار کنیم که در موقع مناسب درباره آن  اطلاع‌رسانی می‌کنیم.


انتهاي پيام/

برچسب ها: جامعه ، زینب ، رضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار