داد‌انديش به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

ارائه مطالبات زنان از كابينه يازدهم به رئيس‌جمهور منتخب

رئيس کميته زنان ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني گفت: نتايج هم‌انديشي‌هايي که به همت کارگروه زنان رئيس‌جمهور منتخب مردم استخراج شده به صورت مکتوب به وي ارائه شده است.

"پروين دادانديش"  رئيس کميته زنان ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران گفت: کارگروه زنان در راستاي تحقق مطالبات اين قشر هم‌انديشي وسيعي را با بسياري از زنان فعال در عرصه سياسي، اجتماعي، اقتصادي و علمي کشور انجام داده و در اين راستا به نتايج خوبي نيز دست پيدا کرده است.

وي افزود: پرسش‌نامه‌هايي از سوي كارگروه زنان حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني با محتواي مطالبات زنان از دولت يازدهم در ميان حدود 180 زن فعال در تهران و همچنين تعدادي از زنان در شهرستان‌ها توزيع شده كه نتايج انها به صورت مكتوب به رئيس جمهور منتخب ملت ايران ارائه شده است.

رئيس کميته زنان ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام والمسلمين خاطرنشان کرد: از مهمترين مطالباتي که به صورت مکتوب خدمت رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران ارائه شده است حضور و جايگاه زنان در کابينه دولت جامعه و نحوه تحقق مطالبات اين قشر از جامعه است.

وي تصريح کرد: اميدواريم با توجه به شعارها و وعده‌هاي انتخاباتي رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران دريچه و نگاه تازه‌اي به زنان به عنوان قشر تاثيرگذار کشور باز شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زنان ، مکتوب ، امار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار