شریف زاده:

مسابقات قهرمانی کشوری در دو بخش برگزار می شود

رئیس انجمن فوتبال دستی از برگزاری مسابقات کشوری فوتبال دستی در مردادماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: مسابقات در دو بخش برگزار می شود.

حامد شریف زاده رئیس انجمن فوتبال دستی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان انجمن فوتبال دستی جهت تقویت مردان و زنان در رشته فوتبال دستی قصد دارد در مردادماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشوری فوتبال دستی برگزار کنند در این مسابقات مردان و زنان فوتبال دستی به صورت مستقل و مجزا از یکدیگر به رقابت می پردازند ضمن اینکه مسابقات را فقط در دو بخش دوبل و انفرادی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان انجمن فوتبال دستی در راستای اهداف بلند مدت و معین قصد دارند در آینده نزدیک و به احتمال فراوان پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و یا برگزاری جلسات هم اندیشی لیگ فوتبال دستی در ایران را راه اندازی کنند.

شریف زاده تصریح کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده است به احتمال فراوان اواخر شهریورماه سال جاری در خصوص برگزاری لیگ در سه فصل تصمیمات نهایی را اتخاذ می کنیم و سپس در صورت ایجاد زمینه های مناسب در آینده نزدیک فوتبال دستی صاحب لیگ می شود.

رئیس انجمن فوتبال دستی افزود: انجمن فوتبال دستی با مشکلات مالی و کمبود بودجه مواجه است لذا با کمیته های فوتبال دستی در شهرستان هماهنگ کردیم که ورزشکاران این حوزه با توجه به محل سکونتشان زیر نظر کمیته های فوتبال دستی تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام دهند البته به مسئولان کمیته ها در شهرستان ها اختیار داده ایم تا مسابقاتی را جهت تقویت مسائل فنی ورزشکاران استان های خود برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال دستی کشورمان مسابقات جان جهانی را در دی ماه سال جاری در کشور فرانسه در پیش دارند امیدواریم با ایجاد زمینه ها و امکانات مناسب جهت تقویت ورزش فوتبال دستی ملی پوشان این حوزه در مسابقات جهانی فرانسه نتایج قابل قبولی کسب کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار