توجه به مديريت عدم تمرکز و بخش کشاورزي سبب شناسايي ظرفيت‌هاي پنهان سرمايه‌گذاري در بخش توليد مي‌شود.

داود يار محمدي کارشناس کشاورزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت مديريت در کشاورزي گفت: ساختار مديريت در بخش کشاورزي بايد منجر به رشد اقتصادي شود.

وي گفت: تصميم گيري‌ها در بخش کشاورزي با چهار چوب مديريت تنظيم مي‌شود در همين راستا مديريت بايد تصميم‌گيري را به سمت توليد سوق دهد.

وي با بيان اينکه بي‌توجهي به توليدات داخلي به ويژه کشاورزي زمينه را براي واردات فراهم مي‌کند گفت: بي توجهي به توليدات داخلي وابستگي به واردات را رقم مي‌زند و تنها سدي که مي‌تواند مانع واردات باشد طراحي سيستم مديريت قوي در راستاي حمايت از توليد کننده در بخش کشاورزي است.

يارمحمدي اختصاص درآمدهاي ناشي از واردات محصولات کشاورزي به امر توليد را تمامي در جهت توسعه کشاورزي دانست و ادامه داد: بهسازي، فرآوري توليد، بازسازي کارخانجات و حمايت از توليد کنندگان اقداماتي است که در سايه مديريت صحيح مي‌تواند صادرات محصولات کشاورزي را در راستاي واردات افزايش دهد.

اين کارشناس موفقيت در مديريت کشاورزي را در سايه عدم تمرکز دانست و گفت: کشاورزي امروز ايراني نيازمند عدم تمرکز است به همين منظور تقويت مديريت استاني در راستاي حمايت از توليد مي‌تواند در اين زمينه موثر باشد.

وي در پايان گفت: توجه به مديريت عدم تمرکز سبب شناسايي ظرفيتهاي پنهان سرمايه گذاري در بخش توليد مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تولید ، سرمایه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار