تبليغات بازار کالا را در مي يابد

تبلیغات یک فن و یک هنر برای رساندن یک پیام به مشتری است و اين امر در حفظ بازارهاي هدف تاثير به سزايي دارد.

صرافی زاده استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: تبلیغات امري الزامی برای هر شرکت تولید، کالا و خدمات است.

اين استاد دانشگاه ادامه داد: هدف اصلی تبلیغات همگرایی با مشتریان، نه واگرایی است.

صرافی زاده افزود: اولین اثر تبلیغات  قرار گرفتن کالا در گردون انتخاب مشتری است که اين خود به معني حضور موثر در چرخه اقتصادي است.

اين استاد دانشگاه تصريح کرد: خرید از يک فروشگاه ايجاد وفاداري مي کند و پس ازآن  برند در ذهن مشتری می ماند.

وی تبلیغات را یک فن و یک هنر برای رساندن یک پیام به مشتری خواند و گفت: بسته بندی خوب قیمت تمام شده و کالاهای برگشتی را نیز کاهش می دهد.

وی در پايان خاطرنشان کرد: توجه به رنگ های بسته بندی کالا در کشورهایی صادرکننده ارزش های فرهنگی کشورها نسبت به رنگها باید مورد توجه شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تبلیغات ، بازار ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار