همگام با مسابقات جهانی تکواندو – مکزیک؛

خداداد: مستعان نشان داد قابل اعتماد است

دارنده نشان نقره تکواندوی جهان در مسابقات جهانی 2005 مادرید پس از کسب مدال نقره هادی مستعان در مسابقات جهانی 2013 مکزیک گفت: این مدال توانایی های مستعان را نشان داد.

بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: بعد از انجام قرعه کشی مسابقات و مشخص شدن حریفان هادی مستعان در وزن دوم اعلام کردم که وی با این حریفان می تواند صاحب مدال جهانی برای ایران در رقابت های جهانی شود.

وی افزود: روز قبل از مسابقات هم با هادی مستعان درباره پیکارهای جهانی صحبت کردم و متوجه شدم وی انگیزه بالایی برای جهانی شدن دارد و می دانستم او مدال می گیرد.

خداداد با اشاره به اینکه از ناداوری در بازی فینال بی اطلاع بوده، گفت: این بازی را ندیدم اما تا جایی که اطلاع دارم می دانم که مستعان مسابقه سختی با حریف کره ای خود داشته و با اینکه تا راند دوم هفت بر پنج از این کره ای پیش بوده اما در پایان 9 بر هشت باخته است و شاید دلیل آن عملکرد نامناسب داور باشد.

وی با بیان اینکه از این پس می توان روی مدال آوری مستعان در مسابقات بزرگ حساب کرد، تصریح کرد: مستعان بازیکن 6 دانگی نشان داد و می توان روی موفقیت وی از این پس حساب ویژه ای در مسابقات آینده از جمله بازی های المپیک باز کرد.

وی افزود: هادی با انگیزه و جوان است و تلاش می کند جایگاه بهتری در آینده کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار