با اهتمام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) صورت گرفت

برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم چاه مبارک عسلویه

بیمارستان صحریی شهید صدوقی با همت قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و بهداری نیروی زمینی سپاه در منطقه محروم چاه مبارک عسلویه بر پا شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، بیمارستان صحرایی شهید صدوقی در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه، با حضور "سردار عراقی" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، "سردار حزنی" فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، "سردار" اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه، فرماندار عسلویه، بخشدار چاه مبارک، خانواده معظم شهدا و جمعی از اهالی منطقه افتتاح شد.

فرماندار شهرستان عسلویه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و قرب کوثر، سپاه را منشأ خیر و برکت در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف خواند و افزود: حضور سپاه در عرصه سلامت به ویژه خدماتی که در این حوزه به مناطق محروم داده می‌شود اتفاق مبارکی است که به طور قطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه نیز موفق خواهد بود.

سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه و فرمانده قرب کوثر نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سپاه در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی، محروم‌نوازی و مردم یاری گفت: یکی از راهبردهای اساسی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خدمت به مردم محروم است که سپاه به عنوان نهادی مردمی آن را و خلیفه خود دانسته و بر آن افتخار می‌کند.

گفتنی است بیمارستان صحرایی شهید صدوقی چاه مبارک عسلویه از اتاق عمل، زایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی، سیتی اسکن، اورژانس، دندان پزشکی و درمانگاه‌های فوق تخصصی، تخصصی و عمومی برخوردار بوده و بیش از 148 پزشک و پرسنل در این بیمارستان به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار