کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عدم تعامل مطلوب با ساير قوا نقطه ضعف دولتهای نهم و دهم

دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار گفت: بازگشت به شعارهاي مبتني بر گفتمان انقلاب اسلامي از نقاط قوت دولت‌هاي نهم و دهم بود در عین حال عدم تعامل مطلوب با ساير قوا، نقطه ضعفي در كارنامه دولت دكتر احمدي نژاد بود.

"محسن کوهکن" دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد 8 ساله محمود احمدي نژاد در مسند رياست قوه مجريه، گفت: با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري، بازگشت به شعارهاي مبتني بر گفتمان انقلاب اسلامي از نقاط قوت دولت‌هاي نهم و دهم بود.

وي ادامه داد: ارتباط نزديک با مردم و هماهنگي ميان دستگاه‌هاي استاني براي بالابردن کميت و کيفيت خدمت به مردم از مزاياي سفرهاي استاني دولت احمدي نژاد بود.

کوهکن با اشاره به نقاط ضعف دولت‌هاي نهم و دهم، اظهار داشت: عدم تعامل مطلوب با دو قوه ديگر در جريان دولت‌هاي نهم و دهم، آثار و تبعات منفي بسياري در اذهان مردم برجاي گذاشت.

عضو جبهه پيروان خط امام (ره)و رهبري، با اشاره به عدم پايبندي دولت فعلي به قانون، بيان داشت: تنها مرجع تفسير قانون اساسي، شوراي نگهبان است، بنابراين دولت بايد در بسياري از موارد از تفسير شوراي نگهبان تمکين مي‌کرد و برداشت خود را کنار مي‌گذاشت.

کوهکن ادامه داد: در رابطه با قوانين موضوعه هم، دولت در موارد بسياري، خلاف مصوبه قوه مقننه عمل مي‌کرد.

دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار، با اشاره به بي توجهي دولت‌هاي نهم و دهم نسبت به برنامه هاي درازمدت اقتصادي، افزود: قانون تصريح دارد که 20 درصد از درآمدهاي ناشي از اعمال قانون هدفمندي يارانه ها به بخش توليد اختصاص يابد که دولت احمدي نژاد عملا اعتنايي به اين قانون نداشت.

کوهکن در پايان خاطرنشان کرد: دولت‌هاي نهم و دهم با محوريت مباني اعتقادي مردم که همان حوزه‌هاي علميه و مراجع عظام هستند، ارتباط و تعامل مناسبي برقرار نکرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دبیرکل ، جامعه ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار