لیگ برتر 91 بانوان پینگ پنگ؛

قطاری که هنوز به ایستگاه پایانی خود نرسیده است

لیگ برتر سال 1391 بانوان تنیس روی میز با وجود گذشت چهار ما از سال 92 هنوز به کار خود پایان نداده و مسابقات آن متوقف است

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  لیگ برتر سال 1391 بانوان تنیس روی میز در ماه بهمن و پس از کش و قوس های ابتدایی با پنج تیم فولاد ماهان، مس کرمان، هیئت البرز، هیئت تهران و فرشتگان  تهران  کار خود را آغاز  کرد.

 باشگاه فولاد ماهان برای اولین بار در لیگ 91 ماهان برای اولین بار  در لیگ 91  بانوان تنیس روی میز به همت هیئت تنیس روی میز اصفهان تیم داد و همین موضوع یکی از اتفاقات بزرگ لیگ امسال بود.

فولاد ماهانیها با در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش و مطرحی همچون ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و پریسا صمدی و منصوره رضایی از همان ابتدا تا حدود زیادی قهرمانی خود را در لیگ مسجل کرده بودند.

 تنها رقیب جدی آنها باشگاه مس کرمان بود که سابقه طولانی در لیگ بانوان تنیس روی میز دارد مسی ها با در اختیار گرفتن ملی پوشانی همچون مریم و مهشید صامت و سحر رهنما به عنوان دیگر مدافع عنوان قهرمانی لیگ را آغاز کردند اما شکست نزدیک آنها مقابل فولاد ماهان رویای قهرمانی را تا حدود زیادی نابود کرد.

دیگر تیمهای حاضر در لیگ به دلیل مشکل بودجه در همین  حد که توانستند در لیگ بانوان تیم دهند کار بزرگی را انجام دادند.

بر اساس این گزارش ،‌دور رفت رقابتهای لیگ برتر بانوان تنیس روی میز مطابق پیش بینی با قهرمانی فولاد ماهان به پایان رسید و رقابتها تا دو هفته پایانی ادامه یافت.

اما اکنون پس از گذشت چهار ماه از آغاز سال جدید هنوز خبری از برگزاری این دو هفته و پایان لیگ شنیده نمی شود.

مسئولان سازمان لیگ به درخواست باشگاه های و یا به دلایل مختلف بارها زمان مسابقات را به تعویق انداختند ، آخرین زمانی که آنها اعلام کرده بودند هفتم و چهاردهم تیر بود که به دلیل حضور سه ملی پوش بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا پوسان کره جنوبی بدون سر و صد برگزار نشد.

در شرایطی که فدراسیون تنیس روی میز از نایب رئیس بانوان محروم است سرنوشت بهتر از این را نمی توان برای بانوان انتظار داشت ، این موضوع به تعویق افتادن اختتامیه لیگ بدون شک همین استقبال تعداد کم حامیان مالی را نیز از تنیس روی میز بانوان دور خواهد کرد./مح
برچسب ها: لیگ ، پینگ پنگ ، بانوان ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار