در آستانه دیدار تیم های ملی 98 و 2014؛

پاشازاده: فرم بدنی بچه های 98 گرد است/با به خشونت کشیدن بازی موافقم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: طی روزهای اخیر از اتریش برگشتم و از روز گذشته تمرینات خود را برای مقابله با تیم ملی 2014 آغاز کردم.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من در تیم ملی سال 98 هستم و در این بازی که به صورت دوستانه برگزار خواهد شد حضور دارم همچنین من تا به امروز در هیچ کجای دنیا ندیدم بین 2 تیم ملی پیشکسوت و تیم ملی جوانان بازی برگزار شود.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: بچه های تیم ملی 98 از لحاظ بدنی و جوانی با هم هماهنگ نیستند و من هم موافق حرف خداداد عزیزی هستم که باید بازی را به خشونت بکشیم ولی به هر حال از حق نگذریم بچه ها تیم ملی 2014 جوان هستند و آمادگی کامل را دارند ولی تیم 98 پا به سن گذاشته و تا حدودی از لحاظ فرمهای بدنی گرد و استاندارد نیستیم.

پاشازاده خاطرنشان کرد:‌ هدف از بازی تقدیر از پیشکسوتان تیم ملی 98 است و من شخصا از تدارک این بازی خوشحال هستم و از اینکه مسئولین به فکر بازیکنانی که به جام جهانی رفتند هستند، خرسندم و امیدوارم برای رشته های ورزشی دیگر هم این پاداش ها را در نظر بگیرند چرا که تیم ملی 98 در آن سال  به خود پاداش و تقدیری ندید ولی هم اینکه در این سال به یاد بچه های تیم ملی 98 بودند کمال تشکر را دارم و امیدوارم بازی جالبی برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه من تمرینات خودم را برای بازی شنبه شروع کردم گفت: 2 روز پیش از اتریش برگشتم و از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردم تا بتوانم برای شنبه شب آمادگی لازم را برای مقابله با تیم ملی 2014 داشته باشم.
 
پاشازاده در مورد آمادگی تیم ملی 2014 گفت: هم اینکه تیم ملی ایران توانسته به جام جهانی صعود کند یعنی آمادگی دارد ولی باید واقع بینانه تر برخورد کند و بیشتر به کار و تمرین بپردازد تا در جام جهانی حرفهایی برای گفتن داشته باشد و با برنامه ریزی و توکل به خدا در جام جهانی 2014 بردهای زیادی پیش رو داشته باشد تا نام فوتبال ایران را سر بلند کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار