وعده هايي كه مسئولين در رابطه با اجراي عدالت سلامت در مناطق محروم داده اند، موجب شده است كه مردم اعتماد خود را به مسئولين از دست داده و حوزه سلامت در اين مناطق به نوعي فلج شود.

دكتر هاشمي زهي، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وعده هايي كه در زمينه اجراي عدالت سلامت در مناطق محروم كشور داده شده است محقق نشده و مردم بيشترين آسيب را از اين ناحيه ديده اند.

وي گفت: هيچ بودجه اي به بيمارستان ها و مراكز درماني – آموزشي مناطقي همچون نهبندان تعلق نگرفته است و با بازديدي كه از اين مناطق داشتيم، متوجه شديم شعارهايي كه به مردم اين مناطق در طي اين چند سال داده اند باعث شده حوزه سلامت در اين مناطق حيات خود را از دست بدهد.

وي افزود: نبود زيرساخت ها و نبود اعتبارات در اين مناطق محروم تا حدي شديد است كه بيمارستان نهبندان بودجه كافي براي پذيرش بيماران و حتي پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد.

وي با بيان اينكه تعداد مريض در مناطق محروم كم است، افزود: پزشكان هم با چنين شرايطي حاضر به كار در مناطق محروم نيستند و به بهانه هاي مختلف خود را از كار در اين مناطق دور مي سازند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار