زاهدان/

ظرفیت تولید نیروگاه های برق سیستان وبلوچستان دو برابر توسعه شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان با برق رسانی به 300 روستا، طی دوسال گذشته، رتبه نخست برق‌رساني به روستاها را در كشور دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حاتم ناروئی در حاشیه بازدید از نیروگاه گازی و انبار برق زاهدان گفت: طی سال های گذشته اقدامات خوبي از سوي مديران استان انجام شد و معدل كار در اين زمينه بسيار قابل قبول است.

وی با اشاره به دشواری کار در برق رساندن به نقاط صعب العبور و دور افتاده استان،افزود: در برخی از نقاط استان برق رسانی به روستاهای 5 خانوار نیز صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی 45 سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان 500 هزار انشعاب برق فروخته شده است و این در حالیست که طی دو سال گذشته 700 انشعاب برق به فروش رسیده است.

ناروئی افزود: تعامل و همدلي مطلب مهمي است كه بايد همه در اين مسير حركت كنند و اگر انرژي ما در راستاي تعامل و همدلي صرف شود، غيرممكن وجود ندارد و همه چيز در مقابل اراده ما مقدور و شدني است.

وی با اشاره به خط 400 کیلو ولت زاهدان-بیرجند به عنوان بزرگترین خط 400 کیلو ولت برق کشور، بیان داشت: خط 400 کيلوولت زاهدان- بيرجند، علاوه بر صادرات، تامين و پايداري برق با کيفيت را نيز در سيستان و بلوچستان به بار خواهد آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: ظرفیت تولید نیروگاهها و طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق استان در طول برنامه چهارم توسعه دو برابر شده است./س

برچسب ها: زاهدان ، افزایش ، تولید ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.