اصفهان/

امروز 40 درجه گرما تا پايان هفته ادامه دارد اصفهان، امروز 40 درجه؛ گرما تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در روزهای آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد و دمای هوای امروز شهر اصفهان نیز به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، میترا سیدان اظهار کرد: بر اساس آخرین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد الگوهای پایدار و تابستانی بر روی آسمان استان تا پایان هفته تداوم خواهند داشت.


وی افزود: آسمان صاف و آفتابی و در برخی مناطق شرق، شمال شرق و تا حدودی مرکز غبار محلی و در ساعات پایانی روز وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: وضعیت دمایی استان در هفته جاری بسیار است به طوری که ما دمای 42 درجه را روز شنبه ثبت کردیم و انتظار داریم تا سه روز پایانی این هفته نیز گرما ادامه داشته باشد.

سیدان اضافه کرد: دمای هوا در روزهای آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد و دمای هوای امروز شهر اصفهان نیز به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها در 24 ساعت آینده کمینه دمای شهر اصفهان به 23 درجه و بیشینه آن به 41 درجه خواهد رسید بر اساس همین پیش‌بینی نیز گرم‌ترین نقطه استان آران و بیدگل با 44 درجه و خنک‌ترین شهر استان نیز میمه با 17 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی هفته غبار بر روی بخش‌هایی از مناطق شرقی از جمله اردستان، نطنز و ورزنه ایجاد خواهد شد./ج1

برچسب ها: اصفهان ، هواشناس ، غبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.