سليمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجراي طرح صحيح "سنجش و پذيرش دانشجو" هماهنگي مسئولين را مي‌طلبد

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: براي اجراي طرح درست سنجش و پذيرش دانشجو بايد وزارتخانه‌هاي مربوطه با مجلس شوراي اسلامي هماهنگ شده تا مشکلات موجود در زمينه کنکور حل شود.

"حجت‌الاسلام عليرضا سليمي" نماينده محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح سنجش پذيرش دانشجو، گفت: مجلس طي سال‌هاي گذشته در خصوص حذف کنکور طرحي را ارائه کرد که متاسفانه به علت عدم همکاري لازم در سطوح مختلف از سوي وزارت‌خانه‌هاي آموزش و پرورش و علوم و تحقيقات اجرايي نشد.

وي در ادامه افزود: براي اجراي طرح درست سنجش و پذيرش دانشجو بايد وزارتخانه‌هاي مربوطه با مجلس شوراي اسلامي هماهنگ شده تا مشکلات موجود در زمينه کنکور حل شود.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصريح کرد: در خصوص حذف کنکور بايد به مواردي توجه داشت که در رابطه با اين امر موثر باشد؛ اين موارد مي‌تواند شامل انتخاب دروس و نحوه امتيازدهي به آنان باشد.

نماينده مردم محلات و دليجان در پايان خاطر نشان کرد: در بحث طرح جامع سنجش و پذيرش دانشجو که طرح اوليه آن در کميسيون تصويب شد نبايد در اجراي آن تعجيل کنيم چرا که کنکور طيف عظيمي از کالاهاي خانواده‌ها را در سال درگير مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کنکور ، سنجش ، وزارت ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار