نقوي‌حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کوچک‌ترين تعرض رژيم صهیونیستی به ایران این رژیم را از کره زمین محو می‌کند

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: بايد به اين نکته توجه داشت که همان‌طور که در گذشته رژيم صهيونيستي جرات نکرده گلوله‌اي به سمت ايران شليک کند در آينده هم نمي‌تواند کاري از پيش ببرد زيرا مي‌داند که کوچکترين تعرض عليه جمهوري اسلامي ايران به منزله نابودي رژيم اشغالگر قدس بر روي زمين است.

سيد حسين نقوي‌حسيني نماينده ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات بنیامین نتانياهو در مورد فعاليت هسته‌اي ايران و تهديد به حمله گفت: نتانياهو نمي‌تواند در مورد ايران و فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران اظهارنظر کند چه برسد به اين که بخواهد جمهوري اسلامي را تهديد کند، مطمئنا رژيم اشغالگر قدس در جايگاهي نيست که بخواهد چنين اقدامي را انجام دهد.
 
وي در ادامه تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران به لحاظ نظامي اگر اراده کند رژيم صهيونيستي را محو خواهد کرد.
 
نقوي‌حسيني ادامه داد: رژيم اشغالگر قدس بارها اين گونه تهديدات را مطرح کرده که اين رفتار خلاف عرف بين‌المللي است.
 
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: بايد به اين نکته توجه داشت که همان‌طور که در گذشته اين رژيم جرات نکرده گلوله‌اي به سمت ايران شليک کند در آينده هم نمي‌تواند کاري از پيش ببرد زيرا مي‌داند که کوچکترين تعرض عليه جمهوري اسلامي ايران نابودي رژيم اشغالگر قدس بر روي زمين است.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: ما نتانياهو را در جايگاهي نمي‌بينيم که بخواهيم به حرف‌هاي او عکس العمل نشان داده و تصميم اتخاذ کنيم.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار