انبار کالاهاي قاچاق در جنوب پايتخت شناسايي شد

سرهنگ محرابي از دستگيري يک قاچاقچي کالا در جنوب تهران خبر داد و گفت:" در بازرسي از منزل اين متهم يک انبار کالاهاي قاچاق کشف و بيش از 3 هزار بسته انواع کالاي قاچاق توقيف شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ،ضمن اشاره به دستگيري يک قاچاقچي کالا در محدوده کيانشهر، گفت:" در بازرسي از منزل اين متهم يک انبار کالاهاي قاچاق کشف و بيش از 3 هزار بسته انواع کالاي قاچاق توقيف شد.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" پيرو شکايت و گزارش هاي ارسالي از سوي شهروندان ساکن محدوده کيانشهر مبني بر اينکه فردي به نام "وحيد" در اين محدوده اقدام به انبار کالاهاي قاچاق و فروش آن مي کند، يکي از تيم هاي اداره عمليات ويژه اين يگان براي بررسي موضوع به محل اعزام شد.
 
وي افزود:" در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد يکي از قاچاقچيان سابقه دار کالا است که مدتي پيش پس از رهايي از زندان مجددا به سراغ کارهاي خلاف قانون خود رفته و اقدام به انبار کالاهاي قاچاق و فروش آنها در بازار تهران مي کند.
 
سرهنگ محرابي، بيان داشت:" نتيجه تحقيقات انجام شده در اختيار سرپرست دادسراي ناحيه 21 تهران قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت متهم بازرسي منزل وي صادر شده و تيم هاي عملياتي اين يگان براي انجام دستور قضايي به محل مراجعه کردند.
 
رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ تصريح کرد:" در عملياتي که ماموران انجام دادند اين متهم در منزلش بازداشت و در بازرسي از محل مذکور يک انبار حاوي کالاهاي قاچاق که قريب به سه هزار و 754 بسته البسه و تنباکوي قاچاق و غير مجاز بود، کشف و کالاهاي مذکور توقيف شد.
 
وي ادامه داد:" متهم پس از انتقال به پايگاه نهم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ تحت بازجويي قرار گرفت که در نتيجه به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که اموال مذکور را به صورت قاچاق و بدون دريافت مجوز گمرکي وارد کرده و قصد داشته که در بازار تهران به فروش برساند.
 
گفتني است، متهم پس از تکميل پرونده به دادسراي ناحيه 21 تهران معرفي شد و اين در حالي بود که شکايت نماينده حقوق گمرک کشور را نيز در پرونده داشت./ل
برچسب ها: انبار ، کالاها ، قاچاق ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار