رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر؛

ویزیت بیش از 17 هزار نفر زائر عتبات درنیمه شعبان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ویزیت 17 هزار و 677 بیمار و زائر ایرانی و غیر ایرانی در نیمه شعبان امسال در مراکز عتبه امام حسین و هلال احمر در کربلای معلی به طور رایگان خبر داد.

سید علی ریاض درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد کادر درمانی جمعیت هلال احمر اعزامی به عتبات عالیات به مناسبت نیمه شعبان افزود: این بیماران از یکم تا چهارم تیرماه جاری به صورت رایگان درمان شدند.
وی در خصوص اقدامات درمانی صورت گرفته درچادر های امدادی جمعیت هلال احمر ایران در عراق گفت: ویزیت بیماران توسط پزشکان متخصص و عمومی و درصورت نیاز تزریقات و سرم درمانی توسط پرستاران مستقر از جمله فعالیت های درمانی این افراد است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به استقرار یک پزشک و پرستار مسلط به زبان عربی در درمانگاه داخل صحن مطهر امام حسین (ع) افزود: خدمات درمانی شامل ویزیت، تزریقات ، سرم درمانی، تست قند خون، گرفتن نوار قلب و گچ گیری و آتل بندی بود.
به گفته ریاض، گرفتگی عضلات، سرماخوردگی، گرمازدگی، بیماری های گوارشی و در رفتگی مهمترین علل مراجعه به درمانگاه های هلال احمر در عراق بود.
وی در پایان بیان داشت: درمانگاههای هلال احمر تا ساعت 22، 4 تیرماه سال جاری در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین بودند./ف
برچسب ها: ویزیت ، زائر ، شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار