انجام مراحل فروش اقساطي 10 هزار واحد مسكن مهر در خراسان شمالي

مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي خراسان شمالي از مراجعه صاحبان 10 هزار واحد مسكن مهر براي تصفيه حساب با شركت تعاوني مسكن مهر و انجام مراحل فروش اقساطي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان شمالي، مهندس مسعود سفيدگران با اشاره به افتتاح و واگذاري 19 هزار واحد مسكن مهر در استان، اظهار داشت: در حال حاضر از اين تعداد، 10 هزار واحد به مرحله فروش اقساطي رسيده است.

وي افزود: 9 هزار واحد باقي مانده با وجود افتتاح و بهره برداري و سكونت اعضا به مدت بيش از يك سال در اين واحد ها هنوز براي تصفيه حساب با شركت تعاوني مسكن مهر و انجام مراحل فروش اقساطي همكاري لازم را ندارند.

سفيدگران از صاحبان اين واحد ها تقاضا كرد همان طور كه از ابتداي طرح مسكن مهر تا كنون همكاري لازم را با شركت هاي تعاوني و نهادهاي متولي داشته اند در اين مرحله نيز نسبت به اخذ دفترچه فروش اقساطي واحدهاي مسكوني خود اقدام كنند.

وي متذكر شد: در صورت عدم مراجعه و طولاني شدن اين فرايند جرائم سود گروه مشاركت كه معادل21 درصد به بالا در ماه است به عضو تحميل مي شود.

مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي خراسان شمالي خاطرنشان كرد: در صورت تخصيص اين جرائم اقساط ماهيانه پرداختي براي هر عضو عدد قابل توجهي مي شود كه بعضا پرداخت آن مشكلات بعدي را به همراه دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار