درودگر: بعید می دانم سرخابی ها از شرکت در لیگ برتر محروم شوند

مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره برنامه بازی های لیگ برتر گفت: ما بعد از گرفتن نظرات همه اعضای کادر فنی دیدگاهمان را در مورد بازی های لیگ برتر به سازمان لیگ اعلام می کنیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما باشگاه های لیگ برتر باید به نوبه خودمان به سازمان لیگ در زمینه بازی های لیگ برتر کمک کنیم تیم ملی بازی های جام جهانی را در پیش رو دارد و همین امر محدودیت های زمانی برای سازمان لیگ ایجاد کرده است مدیران عامل لیگ برتر علاوه بر در نظر گرفتن منافع باشگاه هایشان باید به سازمان لیگ برای منظم برگزار کردن بازی ها کمک کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه اظهار داشت: کی روش سرمربی تیم ملی نقش اساسی در برنامه ریزی بازی های لیگ برتر داشته است به نظرم ما نباید فقط به بازی های تیم خودمان نگاه کرده و نسبت به آنها اعتراض کنیم همچنین زمانبندی بازی های لیگ برتر آنچنان مشکلی ندارد تا ما نسبت به آن اعتراض کنیم.
 
مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره حق پخش تلویزیونی بیان کرد: اگر صدا و سیما ارقام حق پخش تلویزیونی را تغییر ندهد ما هم اجازه پخش بازیهایمان را نخواهیم داد.
 
وی در مورد بدهی باشگاه ملوان بندر انزلی بیان کرد: من با تاج رئیس سازمان لیگ مذاکراتی انجام دادم و قرار است از محل درآمدمان از سازمان لیگ بدهی هایمان را پرداخت کنیم.
 
درودگر درباره عدم حضور تیمهای سرخابی به خاطر بدهی در لیگ برتر گفت: بعید می دانم که سازمان لیگ اجازه بازی به تیمهای بزرگ پایتخت را ندهد. اگر کره زمین برعکس شود و آسمان به زمین بیاید آن وقت تیمهای سرخابی هم حق شرکت در بازیهای لیگ را نخواهند داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار