چند درصد بنزین ایران در تهران می‌سوزد؟

تهرانی ها نیز بین روزهای ۱۵ تا ۲۱ تیر ماه با مصرف ۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر یک پنجم مصرف بنزین کل کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، با کاهش سه درصدی مصرف بنزین در ماه مبارک رمضان، مسوولان پیش بینی می کنند که مصرف این فرآورده در روزهای آتی کاهش چشمگیری داشته باشد. 

مصرف بنزین کل کشور که در ابتدای هفته گذشته ۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود با شروع ماه مبارک رمضان و کاهش سفرهای تابستانی در آخر هفته به ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید. 

متوسط مصرف بنزین کل کشور در هفته سوم تیرماه با مجموع ۴۸۵ میلیون و ۷۰۰هزار لیتر، ۶۹میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر ثبت شد که نسبت به هفته دوم تیرماه سه درصد کاهش داشته است. 

از مجموع بنزین مصرف شده ۲۲ میلیون و ۳۳ هزار لیتر آن بنزین سوپر بود که نشان دهنده متوسط مصرف روزانه سه میلیون و ۱۸۰ هزار لیتر است. 

البته مصرف بنزین سوپر در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه هفته پیش از آن نیز ۸.۸ درصد رشد داشته است. 

تهرانی ها نیز بین روزهای ۱۵ تا ۲۱ تیر ماه با مصرف ۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر یک پنجم مصرف بنزین کل کشور را به خود اختصاص دادند. 

متوسط مصرف روزانه بنزین در تهران در روزهای مورد نظر ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار لیتر بود که نسبت به هفته پیش از آن ۱۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا
برچسب ها: بنزین ، ایران ، نهران ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار