بازدید سرزده وزیر بهداشت از دو بیمارستان؛

بیمارستان فیروزگر نمونه موفقی از اجرای حضور پزشکان تمام وقت/حضور جراح مقیم راهگشای مشکلات بیمارستان میلاد

وزیر بهداشت در بازدید سرزده از دو بیمارستان گفت:از حضور پزشکان در اجرای طرح پایلوت حضور پزشکان تمام وقت در بیمارستان ها استقبال میکنیم.

دکتر طریقت منفرد، وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان فیروزگر نمونه موفقی از اجرای حضور پزشکان تمام وقت در بیمارستان ها است که توانسته با اجرای آن تقریباً رضایت خوبی برای بیماران به عمل آورد، بنابراین دیگر بیمارستان ها علاقمند هستند در این طرح پایلوت پزشکان تمام وقت حضور پیدا کنند استقبال می کنیم چرا که اجرای آن راه گشای مشکلات درمانی در بیمارستان ها است. 

زمانی ،رئیس بیمارستان فیروزگر در ادامه گفت: با اجرای این طرح توانستیم هم رضایت بیماران و هم پزشکان را جلب کنیم به طوریکه تاکنون تمامی حقوق و کارانه پزشکان را پرداخت کردیم. 

دکتر زمانی ضمن گله مندی از برخی از بیمه ها از جمله تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی بدهی زیادی به بیمه ها دارد و با توجه به 3 برابر شدن هزینه ها این بدهی ها چرخه اقتصادی بیمارستان را با مشکل مواجه می کند. 

زمانی تصریح کرد: بیمه های تجاری هم به بیمارستان ها و بیماران تصادفی بدهکارند که این مشکل به معاونت درمان وزارت بهداشت گزارش شده و اعلام کردیم اگر بدهی ها تصفیه نشود دیگر نمی توانیم بیماران تصادفی را پذیرش کنیم. 

بنا به این گزارش طریقت منفرد در ادامه به بیمارستان میلاد رفت و ضمن بازدید از اورژانس این بیمارستان شاهد عدم حضور جراح اورژانس بود که در آنجا پیشنهاد به سازمان تأمین اجتماعی داد که جراح مقیم در اورژانس بیمارستان مستقر شود چرا که اجرای این طرح مشکل بیمارستان میلاد را حل می کند. 

طریقت منفرد در مورد سرگردانی بیماران برای گرفتن پذیرش گفت: همراهان بیماران با 1490 تماس بگیرند تا ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی بیماران به بیمارستانی که مدنظر آن است هدایت کند. /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار