گودرزی:

تصمیمات کادر فنی قابل احترام است/با مسابقات انتخابی موافق هستم

دارنده مدال نقره بازی های المپیک 2012 لندن گفت: به عنوان یک کشتی گیر تابع نظر کادر فنی هستم و تمامی تصمیمات آنها برای من قابل احترام است.

صادق گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به این که قبل از المپیک ماههای زیادی در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و در مسابقات جام جهانی نیز کشتی گرفتم نتوانستم آن طور که باید به زندگی شخصی ام رسیدگی کنم به همین دلیل چند ماه اول امسال تمرکز کمتری روی تمریناتم داشتم.

وی درباره این که چرا در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نشد اظهار داشت: همان طور که گفتم آمادگی مناسبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نداشتم و تصمیم گرفتم خود را برای حضور پرقدرت در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حاضر کنم.

دارنده دو مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که پس چرا در مسابقات انتخابی کشتی نگرفت گفت: باور کنید قصد داشتم در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم  که در تمرینات از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدم و فرصت حضور در این رقابتها را از دست دادم.

گودرزی درباره تصمیم کادر فنی مبنی براین که وی را برای حضور در مسابقات جهانی کنار گذاشتند تصریح کرد:به هر حال با نظر کادر فنی ملی پوش شدن در مسابقات جهانی 2013 منوط به حضور در رقابتهای انتخابی بوددر نتیجه من به این تصمیم احترام می گذارم و مثل همیشه هر کجا که آنها بگویند کشتی خواهم گرفت.

وی تصریح کرد:بامساعدت کادر فنی وشخص رسول خادم با حضور در اردوی تیم ملی این شرایط فراهم شد تا علاوه برآنکه بتوانم به سایر کشتی گیران کمک کنم از شرایط آمادگی نیز دور نخواهم شد و مطمئن باشید بعد از مسابقات جهانی با قدرت در میادین حاضر می شوم.

دارنده مدال برنز با بیان این که با فرآیند مسابقات انتخابی تیم ملی موافق است خاطرنشان کرد: درست است بنا به دلایلی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکردم اما به طور کلی اعتقاد دارم این مسابقات بهترین راه برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است و امیدورام در سال های آینده این فرآیند ادامه داشته باشد./آق

 
برچسب ها: گودرزی ، المپیک ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار