دارنده مدال برنز وزن 96 کیلوگرم رقابتهای دانشجویان جهان گفت:با تمام وجود تلاش می کنم تا با جلب رضایت کادر فنی ملی پوش ایران در رقابتهای جهانی 2013 بوداپست شوم.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگار با بیان این مطلب افزود: در رقابتهای جهانی دانشجویان که در کشور روسیه برگزار شد اولین تجربه جدی خود را در یک میدان بزرگ پشت سر گذاشتم که خوشبختانه به اعتقاد کارشناسان ومربیان عملکرد قابل قبولی داشتم.

وی درباره سطح مسابقات دانشجویان جهان اظهار داشت:به لحاظ کمی و کیفی مسابقات واقعا در سطح بالایی برگزار شد ،اکثر نفرات جزء خوب های وزن 96 کیلوگرم دنیا بودند، برای رسیدن به مدال برنز 5 دور کشتی گرفتم وفکر کنم اگر مقداری با تجربه تر بودم صاحب مدال خوشرنگ تری  می شدم.

علیاری در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2013 دارد گفت: در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نفر نخست شدم ،در مسابقات دانشجویان  روی سکوی سوم ایستادم از این پس نیز با حضور پرقدرت در اردوهای تیم ملی تمریناتم را زیر نظر کادر فنی دنبال خواهم کرد و در نهایت نیز تابع تصمیم و نظر آنها خواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که کادر فنی برای حضور در مسابقات جهانی بوداپست به من اعتماد کند مطمئن باشید جانشین شایسته ای برای  قاسم رضایی خواهم بود وقول می دهم با دست پر از این رقابتها به کشورم بازگردم./آق
برچسب ها: علیاری ، کشتی ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار