"احسان اوغلو" در دیدار با نماینده کشورمان در سازمان همکاری اسلامی:

وضعیت جهان اسلام بسیار نگران‌کننده است

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در دیدار با نماینده کشورمان در سازمان همکاری اسلامی از تحولات منطقه اظهار نگرانی کرد .

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " حمیدرضا دهقانی " سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی با " احسان اوغلو " دبیرکل این سازمان ملاقات و درخصوص آخرین وضعیت تحولات جهان اسلام و منطقه خاورمیانه و روابط فی‌مابین تبادل نظر کرد .

دبیر کل سازمان با اظهار خوشحالی از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی توسط مردم کشورمان، اظهار امیدواری کرد در دولت وی روابط ایران و سازمان همکاری اسلامی بیش از پیش تقویت یافته و همکاری طرفین در تمامی حوزه‌ها ارتقاء پیدا کند.

وی همچنین با ابراز نگرانی عمیق نسبت به تحولات منطقه، اظهار داشت: وضعیت جهان اسلام بسیار نگران کننده است و هیچ یک از کشورهای اسلامی در منطقه از آن سود نمی‌برند و تنها رژیم غاصب صهیونیستی است که از آن سود می‌برد .

سفیر کشورمان نیز در این ملاقات با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در کشورمان که با مشارکت گسترده ملت ایران، منجر به خلق حماسه سیاسی و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی شد؛ از پیام تبریک دبیرکل به رئیس‌جمهور منتخب تشکر کرده و درخصوص تحولات منطقه، ادامه خشونت و تفرقه‌افکنی بین مذاهب اسلامی ابراز نگرانی کرد .

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایران ، سازمان ، همکاری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار