کرمانشاه/

امحاء 35 هکتار سبزی‌کاری آلوده در کرمانشاه

کارشناس مسوول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه، از امحاء 35 هکتار از سبزی‌کاری‌های آلوده‌ی حاشیه‌ی «قره‌سو» در تاریخ‌های 12 و 15 تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران «بهمن خدادادیان» تصریح کرد: در تاریخ‌های مذکور با گرفتن دستور قضایی و نیز با همکاری و حمایت نیروی انتظامی، فرمانداری شهرستان، جهاد کشاورزی، امور آب، بخشداری و مرکز بهداشت 35 هکتار از سبزی‌کاری‌های آلوده در نزدیکی‌های روستای عمه در حاشیه‌ی «قره‌سو» با استفاده از تراکتور و ماشین‌آلات امحاء شد.

این مقام مسوول افزود: حدود چهار تا پنج هکتار از سبزی‌کاری‌های آلوده به‌صورت پراکنده باقی مانده که امحا این موارد نیز به پس از ماه مبارک رمضان موکول شده است.

خدادادیان تصریح کرد: اخطارهای لازم صادر شده و با پاسگاه‌های منطقه نیز هماهنگی شده است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک نسبت به توقیف خودروهای حامل بار سبزی آلوده اقدام کنند.

کارشناس مسوول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه اقدامات انجام شده را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: اقدامات در خصوص برخورد با سبزی‌کاری‌های آلوده سبب شد تا شمار زیادی از کشاورزان حاشیه‌ی «قره‌سو» به کشت جایگزین روی آوردند.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.