زندی:

سهمیه آزادمان را نیم فصل جذب می کنیم

سرپرست تیم راه آهن شهر ری گفت: تیم راه آهن در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرد و توانست بازیکنان مد نظر سر مربی را جلب کند.

رستم زندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس صحبتهایی که زمان برگزاری مسابقات تدارکاتی با ابراهیم زاده داشتم عملکرد از بازیکنان جذب شده تیم راه آهن راضی است.

وی در خصوص اینکه با این ترکیب به چه جایگاهی در لیگ فکر می کنند اظهار داشت: هدف ما در لیگ سیزدهم  کسب سهمیه آسیایی است. به نظر می رسد این هدف سال گذشته هم دور از دسترس نبود.

اگر 2 بازی را دقت بیشتری می کردیم و اشتباهات فردی کمتری داشتیم سهمیه آسیایی را کسب می کردیم. تیم راه آهن در تاریخ فوتبالش تا به حال جایگاهی مثل فصل قبل نداشته و خیلی بهتر از فصل پیش بوده است.

وی در مورد اولین بازی تیم راه آهن با مس کرمان در لیگ برتر گفت: ما نمی توانیم بگوییم کدام یک از تیمهای لیگ برتر قوی هستند چون تمام تیمها برای کسب جایگاه بالا و همچنین کسب سهیمه آسیایی انگیزه بالایی دارند.

تیم مس تیم قوی ای است از بازیکنان خوبی استفاده می کند و باشگاه بسیار منسجمی است و ما تلاش خود را برای پیروزی مقابل مس کرمان انجام می دهیم.

سرپرست تیم راه آهن در خصوص اینکه بازیکن آزاد جذب می کنند یا نه گفت: تیم راه آهن از 8 خرداد بدنسازی و تمرینات خود را آغاز کرده و اگر الان بازیکن جذب کنیم فایده ای برای تیم ندارد.

چند جای خالی برای تیم راه آهن باقی مانده که این جای خالی ها را برای جذب بازیکنان در نیم فصل کنار گذاشته ایم و با توجه به عملکرد بازیکنان در نیم فصل جاهای خالی باقی مانده را پر می کنیم وی در پایان درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد: هر تیمی بر اساس مشکلات خود ممکن است نظر خاصی در خصوص زمان برگزاری مسابقات داشته باشد.

تیم راه آهن با توجه به نظر سر مربی و باشگاه هیچ گونه اعتراضی نسبت به زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر نداشته است./آق
برچسب ها: زندی ، راه اهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار