يک اتفاق عجيب؛

ورود کتاب کمک آموزشی زبان پایه هفتم به بازار قبل از چاپ

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: کتاب کمک آموزشی پایه اول متوسطه که هم اکنون قبل از چاپ خود کتاب به بازار وارد شده است مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیست.

ابراهیم سحر خیز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اين کتاب که به عنوان کتاب آموزشی یا کمک درسی زبان پایه هفتم یا همان اول متوسطه چاپ شده غیر استاندارد و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیست و به نوعی فرصت طلبی منفی است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی به موضوع تعلیم و تربیت و آموزش نگاه تجاری دارند و سعی می‌کنند اندوخته‌های خود را در این زمینه روانه بازار کنند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به این که این کتاب هنوز روانه بازار شده و در دسترس دانش آموزان قرار نگرفته است روانه کتاب کمک آموزشی آن به لحاظ علمی و اخلاقی صحیح نیست.

سحرخیز با بیان این مطلب که کتاب‌های دوره‌های مختلف در مرحله چاپ است و از 15 شهریور ماه در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد گفت: ممکن است که این کتاب به صورت سی دی یا محتوا چاپ شده باشد اما به شکل رسمی توزیع نشده و این که از چه طریق به این کتاب دسترسی پیدا کرده‌اند باید گفت: ممکن است این امر از طریق مولف صورت گرفته باشد./ف
برچسب ها: ورود ، کتاب ، اموزش ، زبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Spain
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
عجیبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار