پورابراهیمی در اخطار قانون اساسی مطرح کرد

منافات مصوبات با چیزی که ما بايد در قانون بدان متعهد باشيم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اظهارنظرهای سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در هنگام بررسی طرح "تسعیر دارایی‌های خارجی بانک مرکزی" در صحن علنی که مغایر از رأی نهایی کمیسیون بود، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه 30 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند 10 اصل سوم، گفت: در روز چهارشنبه هفته گذشته در خصوص بحث "تسعیر ارز" اتفاقی افتاد که هم مغایر آیین‌نامه است و هم مخالف قانون اساسی زیرا براساس آنچه دو فوریتش در روز سه‌شنبه مورد تصویب قرار گرفت پیشنهاداتی تنظیم شده بود و حتی در مورد مالیات هم من نزد شما آمدم و توضیحاتی دادم.
 
وي افزود: در هنگام ریاست مهندس باهنر موارد مختلف این طرح مورد بررسی قرار گرفت و ما پیشنهادات خود را که براساس طرح پیشنهادی روز سه‌شنبه به دو فوریت آن رأی داده بودیم، و حتی در کمیسیون برنامه و بودجه نیز طرح و مورد تصمیم‌گیری واقع شده بود را عنوان کردیم.

پورابراهيمي ادامه داد: ما نسبت به آن چیزی که روز سه‌شنبه تصویب شد اظهارنظر کردیم و روز چهارشنبه مخالف و موافق آن برای بررسی مواد آن ثبت‌نام کردند ولی وقتی ما پیشنهادات خود را مطرح کردیم سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه اصلا این موارد قابل قبول نیست که حتی اکنون برخی از همکاران نیز اخطار قانون اساسی دارند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: آنچه مصوب می‌شود با چیزی که ما در قانون متعهد آن باشیم منافات دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار