آزمايشگاه سلاح هاي ميکروبي آمريکا نزديک مرز روسيه

وياچسلاو تتکين ، نماينده دوماي روسيه اعلام کرد آزمايشگاهي که آمريکايي ها نزديک مرز روسيه راه اندازي کرده اند و به اعتقاد رسانه ها احتمالاٌ براي ساخت سلاح هاي ميکروبي از آن استفاده مي شود تهديدي براي امنيت ملي اين کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ريانووستي ؛ تتکين با تاکيد بر اين که اطلاعات و اخبار مندرج در رسانه ها تنها بخش کوچکي از اطلاعات است گفت مقامات روس به دقت اين گزارش ها و اطلاعات محرمانه مرتبط با اين آزمايشگاه آمريکايي واقع در تفليس را بررسي کرده اند.

اين نماينده مجلس سفلاي روسيه افزود خطر ناشي از اين آزمايشگاه تحقيقاتي به حدي است که وزارت امور خارجه روسيه که عموماً محتاطانه برخورد مي کند اظهار نظر رسمي روسيه را در اين مورد ضروري دانسته است.

وزارت امور خارجه روسيه روز جمعه در بيانيه اي نسبت به اقدامات وزرات دفاع آمريکا در نزديکي مرز روسيه ابراز نگراني کرد.وياچسلاو تتکين افزود به نظر مي رسد آمريکايي ها بيش از پيش از سلاح هاي ميکروبي استفاده مي کنند و اين مسئله از نظر امنيت ملي حائز اهميت است.وي تاکيد کرد سلاح ميکروبي از جمله موثرترين راه هاي مبارزه به شمار مي آيد.


برچسب ها: آمریکا ، سلاح ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار