حمایت و دلسوزی BBC برای دانشجویان مرتبط با منافقین

شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی طی گزارشی درباره جنبش دانشجویی تلاش کرده ضمن حمایت قاطع از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین که اکنون دوران محکومیت خود را می‌گذرانند و همچنین با ترتیب دادن مصاحبه‌هایی با برخی فراریان که آنان نیز با این فرقه در ارتباط بودند بین دانشجویان و نظام فاصله بیاندازند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، دانشگاه و دانشجو همیشه یکی از مراکز و نقاط مورد توجه دشمنان بوده تا با اثرگذاری آنان را در جهت اهداف خود راهبری نمایند. دانشگاه همچنین همیشه مبدأ تحولات و تغییرات مهم در این کشور چه بوده است. پیش از انقلاب یکی از مراکز مهم مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی تبدیل شده بود و پس از انقلاب نیز به عنوان مرکزی برای رشد و تعالی کشور در حوزه صنعت و تکنولوژی و در خدمت کشور بوده است.

در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کرده‌اند تا از ناحیه دانشجو و قشر دانشگاهی به نظام ضربه وارد نمایند. از ابتدای انقلاب با نفوذ گروهک‌های تروریستی با گرایشات مارکسیستی و با سنگربندی دانشگاه کوشش می‌کردند تا در برابر نظام اسلامی که پشتوانه عظیم میلیونی مردم را داشت ایستاده و به خیال خود در این کشور نظام کمونیستی برقرار کنند. پس از آن در سال 78 نیز عناصر گروهک تروریستی منافقین با هم‌دستی برخی سلطنت‌طلبان و با همکاری برخی گروهک‌های مطرود امام و انقلاب کوی دانشگاه تهران را به آشوب کشاندند و قصد داشتند تا با استفاده از پروپاگاندای رسانه‌ای به تحریک احساسات دانشجویان پرداخته و آنان را در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

در همین راستا شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی که نقش بازوی جنگ روانی سازمان جاسوسی MI6 را به خوبی بازی می‌کند با اینکه هنوز دو ماه تا شروع سال تحصیلی در دانشگاه‌ها باقی مانده از هم‌اکنون که دولت جدید مسئولیت بر عهده می‌گیرد عملیات روانی خود را شروع کرده است و با ترتیب مصاحبه‌هایی با عوامل گروهک تروریستی منافقین که پس از فتنه سال 88 از کشور گریخته‌اند تلاش کرده تا فضای دانشگاه‌ها را امنیتی جلوه دهد. بی‌بی‌سی در این گزارش با نشان دادن تصاویر تعدادی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین که پس از اقدامات ضد امنیتی در دانشگاه به دست قانون سپرده شده‌اند و اکنون دوران محکومیت خود را سپری می‌نمایند برای آنان دلسوزی کرده و اشک تمساح می‌ریزد.


در این‌باره گفتنی است که این دلسوزی بی‌بی‌سی برای مرتبطین با فرقه تروریستی رجوی به خوبی نقاب دموکراسی‌خواهی و حقوق بشر دوستی را از چهره این به اصطلاح شبکه ماهواره‌ای کنار می‌زند همچنانی که چندی پیش یکی از جداشدگان از این گروهک از ارتباط تنگاتنگ این فرقه تروریستی با شبکه بی‌بی‌سی خبر داده بود و البته ناگفته نماند که دیده‌بان نیز طی اخبار و گزارش‌های گوناگونی از هم‌دستی منافقین با بی‌بی‌سی در پشت پرده خبر داده بود. حتی بعید به نظر نمی‌رسد که تهیه‌کننده این گزارش تصویری در این شبکه نیز از مرتبطین یا عوامل این گروهک تروریستی باشد.

خاطر نشان می‌شود که حضرت امام(ره) فرموده بودند که دانشگاه مبدأ همه تحولات است و رهبر معظم انقلاب نیز در سالیان متمادی پس از انقلاب نگاه ویژه‌ای به قشر دانشگاهی داشته‌اند، ولی شبکه‌های ماهواره‌ای به دلیل آن که جلوی فعالیت عوامل دشمن در دانشگاه‌ها گرفته شده است در جهت تشویش اذهان عمومی و ایجاد فاصله بین نظام و دانشجویان اقدام به دروغ‌پراکنی می‌کنند.
برچسب ها: دانشگاه ، بی بی سی ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.