عسلویه/

پاسخ منطقی برای مشکلات اشتغال جوانان نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: پاسخ منطقی برای مشکلات اشتغال جوانان نداریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی کارگروه ترویج فرهنگ زکات آبپخش اظهار داشت: کمیته امداد از نهادهایی است که به برکت انقلاب اسلامی فعال شد و منشا خیرات و برکات فراوانی را در جامعه به‌وجود آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ریشه در فقر و مشکلات مالی دارد و بدون شک در سایه ماموریت‌های فقرزدایی کمیته امداد شاهد کم‌رنگ شدن مشکلات اجتماعی ناشی از فقر نیز خواهیم بود.

رضایی بیان داشت: در سال‌های اخیر فعالیت ستاد احیای زکات بخش مهمی از ماموریت کمیته امداد را شکل داده و با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در حوزه کشاورزی و منابع زکات در آبپخش وجود دارد باید با جدیت بیشتری در این مسیر تلاش شود.

وی اضافه کرد: اجرای پروِِژه‌های عمرانی و فرهنگی در مناطق شهری و روستایی با استفاده از اعتبارات معادل زکات از فعالیت‌های برجسته‌ای است که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم و این امر در منطقه آبپخش ظهور و بروزی بسیار خوب داشته است.

این مسئول از ستاد زکات به‌عنوان بال‌های اجرایی دولت یاد کرد و اذعان داشت: ستاد زکات در حال حاضر به‌عنوان بال‌های اجرایی دولت در حال فعالیت است و توانسته کارهای عام‌المنفعه خوبی را پدید آورد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: حل مشکل اشتغال یکی از راهکارهای اساسی و ریشه‌ای فقرزدایی در جامعه است و از اولویت‌های اساسی جامعه امروز آبپخش محسوب می‌شود که مسئولان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

رضایی یادآور شد: هر روزه افراد زیادی برای حل مشکل اشتغال به اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش مراجعه می‌کنند و ما به‌عنوان منتخبین مردم هیچ پاسخ منطقی برای مراجعان در بحث اشتغال نداریم و نبود بنگاه‌های شغلی در منطقه آبپخش از عوامل موثر در این امر است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد در بحث اشتغال ابراز داشت: فعالیت‌ کمیته امداد در بحث اشتغال مددجویان اقدامی ارزشمند است و می‌طلبد این نهاد در کنار ایجاد مشاغل خانگی اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌ها و بنگاه‌های شغلی زود بازده کند.
برچسب ها: عسلویه ، اشتغال ، آبپخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.