تبريز ميزبان چهارمين جشنواره نشريه نگاري رضوي

مراسم پاياني چهارمين جشنواره نشريه نگاري کاغذي و الکترونيکي رضوي 23 شهريور به ميزباني کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان تبريز برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حموله مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان افزود: خاطرات زيارت، سيره عملي امام رضا (ع) و تاثير آن در رفتار اجتماعي و سبک زندگي مردم و نيز جايگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ايرانيان ازموضوع‌هاي اين جشنواره است و کودکان و نوجوانان10 تا 13 سال تا 31 مرداد براي ارسال آثار خود به اين جشنواره فرصت دارند.

وي گفت:‌ اشاعه و ترويج فرهنگ و معارف رضوي، توليد نشريات فرهنگي و هنري مرتبط با مفاهيم رضوي، هدايت کودکان و نوجوانان به استفاده صحيح از فضاي مجازي، شناسايي و تشويق کودکان و نوجوانان به فعاليت‌هاي گروهي در زمينه نشريه‌نگاري از اهداف اين جشنواره است.

وي افزود:‌ علاقه مندان به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اينترنتيkanoongognoos.ir متن کامل فراخوان اين جشنواره را دريافت و درباره نحوه ارسال آثار خود اطلاع کسب کنند.

اين جشنواره از برنامه هاي يازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا است.

کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان مسئول کارگروه کودک و نوجوان يازدهمين دوره‌ جشنواره بين‌المللي امام رضا و مسئول برگزاري16 عنوان جشنواره در اين جشنواره بين المللي است.

سه دوره‌ گذشته جشنواره نشريه نگاري کاغذي و الکترونيکي رضوي به ميزباني کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان فارس در شيراز برگزار شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار