اردبیل/

اندبیل؛ زیباترین تفرجگاه بکر و طبیعی جنوب اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تفرجگاه اندبیل زیباترین چشم‌انداز طبیعی و بکر جنوب استان اردبیل است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در بازدید از منطقه گردشگری تفرجگاه اندبیل خلخال اظهار داشت: این منطقه با چشم انداز بکر و طبیعی در جنوب استان بی نظیرترین منطقه برای سرمایه گذاری است.


وی که در جریان بررسی موضوع واگذاری زمین و ایجاد دهکده سلامت و تله کابین اندبیل از این مجموعه بازدید می کرد، خاطرنشان کرد: این مجموعه بی نظیر با مدیریت صحیح و حضور و علاقمندی سرمایه گذار بخش خصوصی به زیباترین مجموعه گردشگری استان تبدیل خواهد شد.


نیکزاد در خصوص اینکه ما باید به سرمایه گذار اطمینان کافی از سرمایه گذاری دهیم، گفت: سئوال سرمایه گذار از مجموعه مسئولان و دستگاه های اجرایی این است که ارائه خدمات از جمله برق، آب، مخابرات و گاز و زیرساخت ها در این تفرجگاه چگونه خواهد بود.


استاندار اردبیل افزود: با هماهنگی معاونت برنامه ریزی استانداری اردبیل در اسرع وقت جلسه ای با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی این تفرجگاه و مسئولان ذیربط دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز، آب و فاضلاب و مخابرات و شرکت برق استان در استانداری تشکیل و تصمیم گیری نهایی خواهد شد.



بیش از 10هکتار زمین برای سرمایه گذاری و ایجاد دهکده سلامت و تله کابین خلخال در تفرجگاه اندبیل به سرمایه گذار بخش خصوصی تحویل داده شده که از در آینده نزدیک کار سرمایه گذاری آغاز خواهد شد.


همچنین بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این منطقه انجام خواهد شد که ایجاد تله کابین، بیمارستان و دهکده سلامت از جمله برنامه ها برای توسعه این منطقه گردشگری در قلب جنگل های اندبیل خلخال است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.