سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری تشریح کرد/2

آخرین جزییات پرونده ستار بهشتی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بازپرس پرونده ستار بهشتی تحقیقات مفصلی از فردی به نام محمودی، زندان‌بان، بازجو، مسئولین، زندانیان و بهداری به عمل آورده است که بعد از این تحقیقات اشخاصی بازداشت شدند و همچنان در بازداشت به سر می‌برند و برخی با قرار وثیقه آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین محسني اژه‌اي" در ارتباط با حکم و وضعیت پرونده ستار بهشتی اظهار داشت: ستار بهشتی در تاریخ 8 آبان 91 در منزلش در رباط‌ کریم به وسیله پلیس فتا دستگیر شده بود و سپس به زندان اوین برای ادامه تحقیقات منتقل شده بود.
وی ادامه داد: از تاریخ مذکور تا به امروز بازپرس تلاش نموده تا دلایل فوت را مبنی بر اینکه طبیعی یا غیرطبیعی بوده است کشف نماید.
سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: پزشکی قانونی در 14 آبان همان سال نظر خود را براساس معاینات و کالبدشکافی صورت گرفته مبنی بر اینکه هیچ دلیل غیرطبیعی حاصل نشده است، اعلام کرد.
حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي تصریح کرد: از 14 آبان تا به امروز چندین بار کمیسیون‌های هفت و 9 نفره پزشکی به منظور بررسی این مهم تشکیل شده که در برخی این کمیسیون‌ها بازپرس نیز حضور داشته است؛ همچنین پزشکی قانونی نظر نهایی‌اش را مبنی بر اینکه عوامل روانی و ضربه می‌تواند منجر به فوت شود بیان کرد
سخنگوی قوه قضاییه گفت: بازپرس تحقیقات مفصلی از فردی به نام محمودی، زندان‌بان، بازجو، مسئولین، زندانیان و بهداری را به عمل آورده است که بعد از این تحقیقات اشخاصی بازداشت شدند و همچنان در بازداشت به سر می‌برند و برخی با قرار وثیقه آزاد شدند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسني اژه‌اي خاطرنشان کرد:‌ این پرونده تا مرحله نظر پزشکی قانونی پیشرفت داشته است و هنوز پرونده به دادگاه نرفته اما تمام اقدامات تحقیقی در ارتباط با این مهم صورت گرفته چرا که در این پرونده تخلف انجام شده و ضربی واقع شده بنابراین پرونده به دادگاه خواهد رفت.
انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، خبری ، سخنگو ، قوه ، قضاییه ، ستار ، بهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار