جلودارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موافق تشكيل حزب فراگير زنان نيستم/از تشکیل حزب فراگیر در کشور استقبال می‌کنم

عضو حزب اسلامی کار گفت: با توجه به تاثيرات مثبت تشکیل حزب فراگير در كشور از تشكيل آن استقبال مي‌كنم اما با تشكيل حزب مطلق زنان موافق نيستم.

"سهیلا جلودارزاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تشکیل احزاب فراگیر در کشور اظهار داشت: احزاب بعنوان یکی از ملزومات جمهوری به حساب مي‌آيند که باید به صورت قوی و قدرتمند در جامعه و كشور تشکیل شوند.

عضو حزب اسلامي كار در ادامه گفت: از تشکیل حزب فراگیر در کشور استقبال می‌کنم چرا که می‌تواند بعنوان مجموعه احزاب همفکر و هم جهت باشد و تأثیرات خود را در عرصه‌های سیاسی اجتماعی به جای بگذارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان كرد: نمايندگان مجلس و دولتي‌ها به عنوان نسل انقلابی در کشور حافظ و پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و می‌توانند از اين طريق هم جهت با آرمان‌های شهدا، امام خميني (ره)، ساير خدمت‌گذاران انقلاب باشند.

وی با اشاره به پیشرفت جریان‌های سیاسی در سایر کشورها در دهكده جهاني گفت: با توجه به سرعت زياد پيشرفت بايد بتوانيم حزبی را به عنوان رابط ميان نسل‌ها و انتقال مطالب در سطح وسيع  در کشور داشته باشيم تا حافظ نظام و انقلاب اسلامي باشد.

جلودارزاده درباره تشکیل حزب فراگیر زنان تصریح کرد: در کل با جدا کردن جامعه به دو بخش زنان و مردان مخالفم چرا که این مسئله نمی‌تواند تفکیک خوبی در جریان سیاسی کشور باشد.

عضو حزب اسلامی کار با اشاره به احتمال تشکیل وزارت زنان در کشور اظهار داشت: تشکیل چنین وزارت‌خانه‌ای به این جهت که موجب كاهش فاصله‌ی میان جایگاه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زنان  نسبت به مردان مي‌شود، مفید است اما با تشكيل حزب مطلق زنان موافق نیستم.


وي در پاسخ به اين سوال که آیا شما از سوي دولت منتخب براي حضور در کابينه پيشنهادي داشته‌ايد گفت: خير، ما هميشه کارگر جامعه بوده‌ايم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، زنان ، موافق ، فراگیر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار