مدیرعامل شرکت هواپیمایی شهرستان قشم گفت: تا پایان هفته چهار فروند هواپیما به خط پروازی کشور وارد می‌شوند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس حفظ ‌الله آطاهریان افزود: 16 فروند هواپیمایی به کشور وارد شده است که از این تعداد 2 فروند به پرواز در آمده و 4 فروند تا آخر هفته وارد خط پروازی کشور می شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان ماه مبارک رمضان همه هواپیماهای وارد شده را به سیستم پروازی وارد کنیم، گفت: اقدامات لازم برای این کار، ورود اطلاعات به سیستم کامپیوتری و تکمیل اطلاعات در حال انجام است.

آطاهریان با اشاره به اینکه در حال حاضر با این هواپیماها روزانه در چهار مسیر پرواز انجام می‌شود افزود: هر روز یک مسیر رفت و برگشت به قشم و یک روز در میان از تهران به مشهد و از تهران به شیراز پرواز انجام می‌شود که در تلاش هستیم از هفته‌ آینده تعداد پروازها را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی شهرستان قشم از برقراری پرواز این هواپیماها از تهران به نجف و از مشهد به نجف خبر داد و گفت: این پروازها از روز شنبه آغاز می‌شوند.

وی تامین قطعات هواپیما را به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات صنعت حمل و نقل هوایی عنوان کرد و افزود: تهیه و تامین قطعات هواپیما علاوه بر گرانی، بسیار مشکل است و معمولا شرکت‌ها در این زمینه با مشکل مواجه هستند./س

برچسب ها: ورود ، هواپیما ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.