شهرياري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزير آينده معتقد به طرح پزشک خانواده باشد

رئيس کميسيون بهداشت ودرمان مجلس با بيان اين که وزير بهداشت آينده معتقد به طرح پزشک خانواده باشد گفت: پاي بندي به قانون، اسناد بالا دستي و توجه به شاخص‌هاي بهداشتي از ويژگي‌هاي وزير بهداشت آينده باشد.

"حسينعلي شهرياري" نماينده زاهدان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکيل کابينه يازدهم گفت: اميدوارم کابينه يازدهم کابينه قوي اعتدالگرا به مجلس معرفي کند.

وي افزود: پاي بندي به قانون و اسناد بالادستي از مهمترين ويژگي‌هاي اعضاي کابينه دولت يازدهم باشد.

رئيس کميسيون بهداشت خاطر نشان کرد: وزير بهداشت و درمان آموزش پزشکي آينده شاخص‌هاي حوزه بهداشت را مد نظر قرار داده و توجه کند که اين حوزه بسيار چالش برانگيز است و بايد به قانون عمل کند.

شهرياري با بيان اين که وزير بهداشت آينده اعتقاد به طرح پزشک خانواده داشته باشد گفت: اگر وزير بهداشت معرفي شده به مجلس شاخص‌هاي لازم را نداشته باشد کميسيون بهداشت به وي راي اعتماد نخواهد داد.

وي در ادامه تصريح کرد: نقطه نظر خود را قبلا به خدمت مقام معظم رهبري ارسال کرديم و هم چنين در نامه‌اي به رئيس‌جمهور منتخب نيز نقطه نظرات خود را گفته‌ايم که بعدا مشکلي پيش نيايد.

شهرياري در پايان ابراز اميدواري کرد: دولت يازدهم با معرفي کابينه قوي به مجلس باعث رفع مشکلات از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، وزیر ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار