تقدیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) ازخدمات و تلاشهای چهارساله وزیر فرهنگ وارشاداسلامی

مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اهدای لوح یادبودی از خدمات، زحمات و تلاشهای بی وفقه " سید محمد حسینی " وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، در مراسمی که شامگاه گذشته در باشگاه دیپلمات وزارت امورخارجه برگزار شد جمع کثیری از سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان خارجی نیز حضور داشتند.

مراسم تجلیل از خدمات و تلاشهای سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ضیافت افطار سفرای کشورهای اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت با حضور «آیت الله اختری» رییس مجمع جهانی اهل بیت، «آیت الله اراکی» دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «آیت الله تسخیری» رییس مجمع جهانی تقریب مذاهب، «حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی» رییس دفتر رهبر انقلاب اسلامی، «محمدباقر خرمشاد» رییس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، «حجت الاسلام خاموشی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی، «علی سعیدلو» معاون امور بین‌الملل ریاست جمهوری، اعضای شورای مجمع جهانی اهل بیت در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

در متن لوح تقدیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) که توسط آیت الله " محمد حسن اختری " قرائت و تقدیم حسینی شد آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید محمد حسینی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
اینک که در پایان دولت دهم  جمهوری اسلامی ایران به لطف پروردگار یکتا فصلی از فرصت خدادادی خدمت شما رقم خورد و با انجام موفقیت آمیز مسوولیت خویش برگ زرین دیگری در تریخ زندگی خود به یادگار نهادید لازم می دانم به نام خود و همکارانم از زحمات فوق العاده و مساعدت های همه جانبه جنابعالی و معاونین و مدیران محترم شما در پشتیبانی و حمایت از مجمع جهانی اهل بیت (ع) و کمک به نشر معارف عالیه اسلام ناب محمدی و عینیت بخشیدن به دو یادگار جدانشدنی پیامبر (ص) یعنی قرآن و عترت پاک آن رسول الهی و محقق ساختن آرمانها و منویات بنیانگزار جمهوری اسلامی رهبر ملکوتی زمان و یگانه دوران حضرت امام خمینی (ره) صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند عزیز و متعال درخواست کنم تا خدماتتان به بندگانش را مورد لطف و قبولی خود قرار دهد.

آیت الله حسن اختری در این تقدیر نامه آورده است: رجاء واثق دارم توجه ویژه حضرتعالی به بخش های مختلف مجمع ،علاوه برآن که مشوق و راهگشای ما در انجام ماموریت های دینی، فرهنگی و تبلیغی بود که باغیات و الصالحاتی نیز برای شما محسوب می گردد.

دیبر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در خاتمه این تقدیرنامه آورده است: موفقیت روز افزون آن جناب را در ادامه مسیر خدمت به اسلام، مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه هدیات های حکیمانه فرزانه دوران رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خواستارم. موفق و موید باشید./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار