ساهاکیان: در بازیها پشتمان به حدادی گرم است

فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال در مورد بازی کنار حدادی بعد از دو سال تاکید می کند: بودن حامد حدادی در زمین باعث دلگرمی است چرا که اگر بازیکنی رد شد یا اشتباهی انجام دادیم حامد در پشت سر حضور دارد.

اوشین ساهاکیان که به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی بسکتبال در اردوی 5 روزه آمل به سر می برد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آخرین وضعیت تیم را توضیح داد: تیم به آمادگی کامل رسیده و در این اردو تنها سیستمهای دفاع و حمله را مرور می کنیم تا این سیستمها کاملا برای بازیکنان جا افتاده و ملکه ذهن همه شود. خوشبختانه تمام شرایط برای رفتن به بازیهای آسیایی و موفقیت در این بازیها فراهم است.

بازیکن پست چهار تیم ملی که بعد از دو سال بار دیگر با حامد حدادی هم بازی شده است، می گوید: حامد یکی از ستونهای اصلی تیم است. خوشبختانه امسال از ابتدای اردوها همراه تیم بود. با توجه به فیزیک و بازی این بازیکن، کار در کنار وی بسیار راحت وبه نوعی پشتمان به حامد گرم است چون اگر بازیکنی از ما رد شد یا اشتباهی انجام دادیم خیالمان راحت است که یک نفر در پشت سر حضور دارد همین موضوع هم باعث دلگرمی می شود.

ویلیام جونز تاثیر مثبتی در روحیه تیم داشت

اوشین با رسیدن به هفته آخر اردوها به بازیهای ویلیام جونز به عنوان مهمترین بخش آماده سازی تیم اشاره می کند: همیشه قبل از مسابقات آسیایی برای سنجش و محک زدن تیم در بازیهای ویلیام جونز شرکت می کنیم. چهار دوره هم قهرمان این بازیها شدیم. در این دوره فرصت خوبی برای رویارویی با کره داشتیم که در جام ملتها هم گروه ایران است.

وی ادامه می دهد: تیم ملی نقاط ضعفی داشت که در ویلیام جونز خود را نشان داد در این چند جلسه روی این مسائل کار کردیم و دیگر مشکل خاصی در تیم دیده نمی شود. با توجه به آمدن تیمهای قوی سطح بازیها هم خوب بود و قهرمانی در آن از نظر روحی بسیار مفید بود.

ساهاکیان که در جام ویلیام جونز هم بازیهای خوبی انجام داد در مورد خود اشاره می کند: همیشه سعی می کنم آنچه را که مربی در دفاع و حمله می خواهد به بهترین شکل انجام دهم. ویلیام جونز هم فرق زیادی نداشت. سعی می کنم همیشه در خدمت تیم و خواسته های تیمی باشم.

بازی اردن دیگر تعریفی ندارد

بازیکن تیم ملی، اردن را حریف مهمی در این دوره نمی داند و توضیح می دهد: امسال رقیبان مهم ما چین و کره هستند. فیلیپین را هم چندان نمی شناسیم. اردن که دو سال قبل ما را شکست داد دیگر تعریف چندانی ندارد. سبک بازی کره را هم می شناسیم. این تیم همیشه در جریان بازی افتی دارد که از ان استفاده می کنیم بنابریان چین اصلی ترین رقیبمان خواهد بود.

وی با رضایت از اردوی مازندران تاکید می کند: شرایط آب و هوایی در مازندران خوب است و این اردو تاثیر مثبتی در تیم و شادابی بازیکنان دارد. تماشاگران هم استقابل خوبی از تیم داشته اند. امیدوارم در جام ملتها جواب تمام زحمات و حمایتها را با قهرمانی بدهیم./آق

برچسب ها: بسکتبال ، حدادی ، ساهاکیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار