تبریز/

ارسال آثار کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به جشنواره‌رضوی

اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امسال حضور فعالی در جشنواره‌های رضوی دارند و آثارشان به جشنواره ارسال می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، این آثار پس از انتخاب در مرحله‌ی استانی و در موضوعاتی همچون نشریه الکترونیکی، پرده خوانی، کتابسازی، قصه‌گویی، خاطرات زیارت، و یک تصویر یک حدیث رضوی به هریک از استان‌های میزبان این جشنواره‌ها ارسال می‌شود.

در همین راستا اعضای مرکز شماره 6 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز با ایجاد وبلاگی با عنوان هشتمین گوهر در جشنواره نشریه نگاری الکترونیکی رضوی حضور دارند.

اعضای گروه نمایشنامه خوانی مرکز شهید کیوانی کانون بستان آباد نیز نمایشنامه ی "نارنجی - سبز - قرمز" را برای شرکت در جشنواره ی نمایشنامه خوانی رضوی که در همدان برگزار خواهد شد آماده کرده اند.

کودکان و نوجوانان شهرستان سراب نیز آثار خود در موضوعات مختلف جشنواره‌های رضوی برای انتخاب در مرحله استانی ارسال کرده‌اند.در کانون آذرشهر و کلیبر نیز کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز حضور فعالی در جشنواره‌های رضوی دارند.

در شهرستان ملکان نیز اعضای کانون این شهر خاطرات خود از سفر به مشهد مقدس برای شرکت در بخش خاطرات زیارت جشنواره رضوی به روی کاغذ آورده‌اند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی همچنین با سه گروه پرده خوان از مجتمع و مرکز شماره 5 کانون تبریز و کانون شهرستان بناب در جشنواره پرده‌خوانی رضوی حضور فعال خواهند داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیرخانه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) مسئولیت اجرای 16 جشنواره در موضوعات اعلام شده را بر عهده دارد.

یکی از این 16 عنوان جشنواره با موضوع نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی به میزبانی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی برگزار می شود و 23 شهریور ماه برگزیدکان آن در تبریز معرفی خواهند شد/س

 

برچسب ها: ارسال ، آثار ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.