طرح پاکسازی نمای شهری شمال شرق تهران اجرایی شد

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 4 گفت: در راستای بهسازی سطوح شهری، اداره زیبا سازی منطقه اقدام به استفاده از مواد ترکیبی پوشاننده جهت نماسازی و پاک سازی این گونه جداره ها در سطح نواحی کرد.

ذبیح اله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطب افزود: با توجه به این که شستشوی تمام دیوارها و جداره های نمای آجری، سیمانی و ... نمی باشد، در این خصوص 9 هزار و 500 متر مربع در سطح محورهای استاد حسن بنا، خیابان خواجه عبداله، شهید کرد، رسالت، ضابطی، فرشادی، تهرانپارس شرقی و غربی، توحید، قنات کوثر، هنگام، استقلال و ... انجام شد.

رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 ادامه داد: به منظور افزایش تبلیغات غیرمجاز بر روی کافوهای برق و مخابرات موجود در سطح منطقه، اداره زیباسازی اقدام به شناسایی ، پاکسازی و رنگ آمیزی سطح کافوها با حفظ رنگ و المان های نصب شده توسط اداره برق کرده است.

حسینی ادامه داد: در این خصوص کافو برق های موجود در محورهای اصلی و فرعی نواحی 6 و 9 فلکه سوم تهرانپارس و ... در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه فعالیت های شهرداری منطقه در خصوص پاکسازی آلودگی های بصری، در بزرگراه ها و معابر اصلی، اداره زیباسازی منطقه، تمام تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر در بزرگراه های طرح نواحی 7 و 8 را پاکسازی و شستشو کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص تابلوهای موجود در بزرگراه شهید باقری ، خیابان سراج، خیابان دماوند و دیگر محورهای اصلی را در دستور کار قرار دارد./ل

برچسب ها: شهر ، پاکسازی ، شرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار